.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوتبال ساحلی در شمال کشور تقویت شود
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی مازندران گفت: فوتبال ساحلی در شمال کشور تقویت شود.

به گزارش شمال نیوز، مهدی تاج  پس از برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیئت فوتبال مازندران در هتل بادله ساری اظهار داشت: باید کمک کنیم فوتبال استان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی با تقدیر از اعضای مجمع و اصحاب رسانه استان برای آگاهی‌سازی در جامعه افزود: باید رئیس جدید هیئت فوتبال مازندران از ظرفیت همه افراد ورزشی و نخبه جهت اعتلای این رشت ورزشی استفاده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت فوتبال ساحلی در استان گفت: شورای شهر ساری برای ایجاد فوتبال ساحلی اقدام کرده که باید تقویت شود.

وی بیان کرد: فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره‌ای دوم شده که باید ثابت کنیم این مهم یک اتفاق نبوده و با سرمایه‌گذاری بهتر می‌توانیم بهترین باشیم.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه انتخابات آزادانه و در شرایط برابر برگزار شد گفت: باید رئیس جدید هیئت فوتبال مازندران از تجربیات مربیان و داوران استفاده کند.

وی بیان کرد: در زمینه سند تحول فوتبال مازندران باید گام اساسی برداشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه باید برای رفع انتظارات و مطالبات مردم مازندران با همدلی و وحدت در راستای تحقق اهداف فوتبال استان گام برداریم، تصریح کرد:  باید باشگاه‌های خصوصی تقویت شود.

در این نشست با برگزاری انتخابات با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، غلامرضا بهروان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت فوتبال مازندران در پنجمین دوره پیاپی انتخاب شد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.